середа, 19 жовтня 2022 р.

Середа 19 жовтня

Я досліджую світ

Пройди тестування.

Читання

4 клас І семестр

Діагностувальна робота 

Аудіювання

Чому?

У їдальні були я та Бум. Я сидів біля столу, а Бум легенько покусував мене за голі п’ятки.

- Дивися, Буме, - пошепки сказав я та, гойднувшись на стільці, схопився за край скатертини.

Почувся дзвін… Серце в мене завмерло. На полу валялися рожеві черепки татової чашки.

З кухні почулися мамині кроки.

- Що це? Хто це? Татова чашка... – Мати підвела очі та з докором спитала: - Це ти?

Коліна в мене затремтіли, язик заплітався.

- Це... Бум!

Обличчя в мами потемніло. Вона взяла Бума за нашийник та пішла з ним до дверей. Бум з гавкотом вискочив на подвір’я.

- Він житиме в будці, - сказала мати та, присівши до столу, про щось замислилася.

З кожною годиною на серці в мене ставало все важче. Мати ніколи не карала мене за щось ненавмисне. Але я не зізнався відразу, я обдурив її, і тепер з кожною годиною моя провина ставала все більшою.

Бум бігав від дверей до вікон  та жалісно гавкав. Я кусав нігті, утикався обличчям у подушку, але не міг ні на що зважитися. І раптом у моє вікно з силою вдарив вітер, важкі краплі дощу забарабанили по склу. Я вскочив та кинувся до мами.

- Мамо! Мамо! Це я розбив чашку! Це я, я! Пусти Бума...

Обличчя її здригнулося, вона схопила мене за руку, і ми побігли до дверей. Потім ми витирали Бума сухим рушником, а він піднімав угору всі чотири лапи і в буйному захваті катався по підлозі. Нарешті він ліг на своє місце і, не кліпаючи дивився на нас. Він думав: «Чому мене вигнали на подвір’я, чому впустили та приголубили зараз?»

Мати довго не спала. Вона теж думала: «Чому мене вигнали на подвір’я, чому впустили та приголубили зараз?»

Мати довго не спала. Вона теж думала: «Чому мій син відразу не сказав мені правду?»

Я теж думав, лежачи в ліжку: «Чому мати зраділа, що це разбив чашку я, а не Бум?» 

                                                                                        В. Оcєєва

   (294слів)

Аудіювання

Чому?

Послухайте текст. Оберіть правильну відповідь та позначте її .

1. Хто такий Бум?

     А   Хлопчик.                                                          

     Б   Кошенятко.

     В   Собака.

2.    Що трапилося в їдальні?

     А   Хлопчик упав зі стільця.                                     

     Б   Розбилася татова чашка.             

     В   Розбилася мамина ваза.

3.    Хто прибіг до їдальні на дзвін розбитого посуду?

     А   Собака.                                                          

     Б   Тато.

     В   Мама.

4.    Чому Бума відправили на подвір’я?

     А   Бо був час йому час погуляти.                                

     Б    Бо хлопчик указав на його провину.

     В    Бо він розбив чашку.

5.    Чому хлопчику було важко на серці?

     А    Бо він сказав неправду, і замість нього було покарано іншого.                            

     Б    Бо він боявся маминого покарання.                           

     В    Бо йому було соромно перед татом.

6.    Допиши речення.

Але я не зізнався відразу, я обдурив її,___________________________________ ______________________________________________________________________________

7. Прочитай вислови і запиши, кого з героїв стосуються ці слова.

Коліна в мене затремтіли, язик заплітався.__________________________

«Чому мій син відразу не сказав мені правду?»_____________________

…не кліпаючи дивився на нас. ___________________________________

- Мамо! Мамо! Це я розбив чашку!_______________________________

8. Як ти ставишся до вчинку хлопчика? Напиши про це 2-3 речення.

___________________________________________________________

Українська мова

Діагностувальна робота. Диктант.

  Математика

Тема уроку: П'ятицифрові числа. Складання рівнянь. Коло. Радіус кола.

1. Каліграфічна хвилинка. 
Запишіть числа:
Сімдесят тисяч п'ятсот тридцять два, сімдесят тисяч п'ять, вісімдесят тисяч дев'яносто, сімнадцять тисяч сімнадцять.
- Скільки всього тисяч, сотень, десятків і одиниць у даних чисел?

2. Завдання для опитування.

  • Записати число, яке утворилося:

30000+100+40+2

70000+6000+30+5

5000+100+70+3

30000+2000+4000+8

  • Обчислити:

97000+30                  3000*4         38000-30000

6000+400                  6000:3          72000-2000

  • Знайти значення виразу 50000+а*6, якщо а=500.

3. Робота з підручником.

№320 - усні обчислення.
№321 - письмово. Уважно розглянь зразок виконання вправи.
№322 - усно.
№323 - письмово розшифруй слово.
№324 - письмово. Задача на різницеве порівняння.
Альтанки - 25 л на 3 шт.  🕽  на ?>
Лавочки - 2 л на 3 шт.      🕽
№325 - письмово.
№327 - письмово.
№328 - усно.
Домашнє завдання: №330 (у стовпчик), 331 (задача на знаходження суми).
Чепурулі - 5 год 60 бр., 1 год ? бр.}  ? бр.
Капарулі - 7 год 91 бр., 1 год ? бр.}

Фізкультура

Гурток "Здоров'ятко"
































Немає коментарів:

Дописати коментар