Дизайн і технології
Я досліджую світ
Математика
Тема уроку: Знаходження значень виразів на сумісні дії. Розв'язування задач на знаходження числа за двома різницями.
1.Усні обчислення.
№629
2. Каліграфічна хвилинка.
1 ... 10
3. Робота з підручником.
№630 - письмово. Пригадай з минулого уроку алгоритм множення іменованих чисел.
№632 - усно.
№635, 636 - письмово. Уважно розглянь зразки письмового множення багатоцифрових чисел!
№637 - письмово.
I зал. - ? пл., S - 100 м2 }
II зал. - ? пл., S - 200 м2 } 1500 пл.
План розв'язання
1) Яка площа двох залів разом?
2) Скільки плит використовують на 1 м2?
3) Скільки плит використали для першої зали?
4) Скільки плит використали для другої зали?
Домашнє завдання: №638, 639.
I д. - 325 кн., ? см дроту
II д. - 385 кн., ? см дроту, на 120 см > ⤴
План розв'язання
1) На скільки більше книг зшили другого дня?
2) Скільки дроту витрачають на 1 книгу? (120: на результат 1 дії)
3) Скільки см дроту використали першого дня?
4) Скільки см дроту використали другого дня?
Немає коментарів:
Дописати коментар