вівторок, 24 листопада 2020 р.

Середа 25 листопада



Читання

"Виноградaр і змiя" ( болгaрська нaродна кaзка) 

    Сьогодні ми з вами продовжуємо подорожувати країнами Європи. І завітаємо до невеличкої країни, але з виключно багатою природою, теплим і спокійним морем. Є там безліч мінеральних джерел з цілющими водами, памятники культури і архітектури. Ми з вами знайомимося з сонячною Болгарією, її працелюбним народом, самобутніми казками.

     Прочитаймо назву казки. Хто такий виноградар? Людина, яка вирощує виноград.

1. Читаємо казку вголос.

2. Даємо відповіді на питання:

  — Назвіть головних героїв казки.

  —Де жила змія?

  —Що надумав зробити виноградар для змії?

  —Як він це зробив?

  —Як змія віддячила виноградареві?

  —Скільки часу дружили виноградар і змія?

  —Кому виноградар розповів про змію? Чому він це зробив?

  —Який злочин вчинив син? Про яку рису його характеру це свідчить?

  —Як змія покарала сина господаря?

  —Що запропонував господар змії після того, як минуло багато часу?

  —Чи погодилася на це змія? Прочитайте.  

  —Прочитайте речення, яке передає головну думку казки. Чи може воно бути прислів'ям?

3. Читаємо мовчки і переказуємо.

Домашнє завдання: ст. 45-47

Українська мова

Сьогодні на уроці ми продовжимо досліджувати роль букв, що позначають м'якість приголосних звуків. 
1. Записуємо число, класна робота і на каліграфічну хвилинку пишемо літери 
і я ю є ь
Що ви помітили? Так, саме ці літери позначають м'якість попередніх приголосних. 
2. Словниковий диктант
Зозуля, пень, людина, осіннє, рік, джміль.
Підкресліть букви, що пом'якшують попередні приголосні.
3. Вправа 3 ст. 80 ( письмово)

        Домашнє завдання: вправа 4 ст. 80

Математика

Ділимо складену задачу на просту ( ст. 51)

1. Задача 1. Прочитайте і з'ясуйте, яка це задача - проста чи складена. Прокоментуйте пошук розв'язання задачі.
Розгляньте, як на схемах ( трикутниках) виокремили прості задачі. Яким трикутником виділено на схемі аналізу першу просту задачу? (блакитним). Перекажіть першу просту задачу. Розв'яжіть її. 
Розкажіть другу просту задачу. Яким трикутником її виділено на схемі? ( рожевим). Розв'яжіть цю задачу.
Таким чином, складаємо план розв'язання задачі, який визначає порядок виконання дій.
Отже, на запитання першої простої задачі відповімо першою дією. На запитання другої простої задачі - другою дією.
1) 3+8=11(цв.) - всього
2) 11-4=7(цв.)

2. Робота в робочому зошиті.
  • каліграфічна хвилинка - числа першого десятку ( від 1 до 10)
  • № 2, 3

  Домашнє завдання: № 5 ст. 51 ( підр.)


Немає коментарів:

Дописати коментар