середа, 25 листопада 2020 р.

Четвер 26 листопада



Читання

Тема: Казки народів Європи

ЧЕСЬКА НАРОДНА КАЗКА

«СОБАКИ, КОТИ ТА МИШІ»

Відкрий підручник на ст. 47

Прочитай заголовок казки

-         Що тобі відомо про цих тварин?

-         Які у них взаємини у реальному житті?

-         Чи можуть вони дружити між собою?

-         Де тобі це доводилося спостерігати?

Прочитай напівголосно казку «Собаки, коти та миші» у своєму темпі

Будь готовий до тестування

ТЕСТКонец формы

1)   За вірну службу собаки дістали грамоту, написану:  

на овечій шкірі;
на телячій шкірі

2)  Коти викрали грамоту і затягли її 

до сараю;
до комори.

  3)  Грамоту у котів викрали:     

миші;
сусідські коти.

4)  З’їсти грамоту запропонувала:  

найсильніша миша;
найстарша миша.

5)  Собаки вимагали грамоту: 

від мишей;
від котів.

6)  Коти віддати грамоту: 

погодилися;
не погодилися.


Прочитай казку ще раз

Чи могло б прислів’я бути заголовком цього твору? 

«Зробиш добро - не кайся, вдієш лихо - начувайся»

Домашнє завдання: читати, переказувати казку, визначити головну думку.

Українська мова

Тема: Тверді і м'які приголосні. Позначаємо м'якість приголосних на письмі.

1. Перегляньте відео. Натисніть на надпис "класна робота" внизу.

Класна робота

 2. Яке слово тобі довелося записати відразу у дві колонки? (діяльність)

 3. У якому слові один приголосний звук позначається трьома буквами? (гедзь)

 4. Пригадайте правила переносу слів із м'яким знаком і буквосполученням ьо.

Домашнє завдання: вправа 5 ст. 82  Списати текст, замінивши звукові записи буквеними. Зверніть увагу, що у звукових записах немає великої букви. Ви у вправі зустрінете ім'я лисички. Тож у буквеному записі її ім'я, звичайно, пишеться з великої літери.

ЯДС

1. Опрацювати ст. 48-49 у підручнику
2. Перегляньте відео. 
3. Робота у зошиті 

Немає коментарів:

Дописати коментар