Тема: Казки народів Європи
ЧЕСЬКА НАРОДНА КАЗКА
«СОБАКИ, КОТИ ТА МИШІ»
- Що
тобі відомо про цих тварин?
- Які
у них взаємини у реальному житті?
- Чи можуть
вони дружити між собою?
- Де
тобі це доводилося спостерігати?
Прочитай напівголосно казку «Собаки, коти та миші» у своєму темпі
Будь готовий до тестування
ТЕСТ
1) За вірну
службу собаки дістали грамоту, написану:
на овечій шкірі;
на телячій шкірі
2) Коти викрали грамоту і затягли її:
до сараю;
до комори.
3) Грамоту у котів викрали:
миші;
сусідські коти.
4) З’їсти грамоту запропонувала:
найсильніша миша;
найстарша миша.
5) Собаки вимагали грамоту:
від мишей;
від котів.
6) Коти віддати грамоту:
погодилися;
не погодилися.
Чи могло б прислів’я бути заголовком цього твору?
«Зробиш добро - не кайся, вдієш лихо - начувайся»
Українська мова
Тема: Тверді і м'які приголосні. Позначаємо м'якість приголосних на письмі.
1. Перегляньте відео. Натисніть на надпис "класна робота" внизу.
Класна робота
2. Яке слово тобі довелося записати відразу у дві колонки? (діяльність)
3. У якому слові один приголосний звук позначається трьома буквами? (гедзь)
4. Пригадайте правила переносу слів із м'яким знаком і буквосполученням ьо.
Домашнє завдання: вправа 5 ст. 82 Списати текст, замінивши звукові записи буквеними. Зверніть увагу, що у звукових записах немає великої букви. Ви у вправі зустрінете ім'я лисички. Тож у буквеному записі її ім'я, звичайно, пишеться з великої літери.
Немає коментарів:
Дописати коментар