Читання
Тема уроку. Ірен Роздобудько. ДИКІ ОБРАЗИ ДИКОБРАЗА
Народилася 3 листопада 1962 року у Донецьку. Закінчила факультет журналістики Київського Національного Університету. З 1988 року живе в Києві, де працювала в газеті "Родослав", редактором журналу "Сучасність", оглядачем на першому й третьому каналах Національної радіокомпанії, оглядачем у газеті "Всеукраїнські відомості", заступником головного редактора в журналі "Наталі", головним редактором у журналі "Караван історій. Україна" та журналістом у журналі "Академія". Авторка двох збірок поезій. Їй вдалося зіграти маленьку роль та спробувати себе як кіносценарист. Зараз письменниця працює викладачем - навчає молодих режисерів. А ще вона вишиває бісером картини та ілюструє книги. Ось що про себе говорить письменниця:
"Я народилася у Донецьку. Росла хуліганкою. Мої батьки три роки жили в Німеччині, а виховувала мене бабуся. Можливо, хтось, як і я, мав мотузку із ключем на шиї. Її мені одягала бабуся щоранку та просила, щоб я через дві години після уроків була вдома. Я не трималася хати. Прибігала, кидала портфель і з пацанами бігала по дворах. Пригадую, що у дворі за будинком була бібліотека, яка мене постійно манила до себе. Коли я забігала туди, то шаленіла від вигляду полиць із книгами. У моїй сім’ї не примушували читати. Але я ходила туди і брала книги...
1. Виразне читання оповідання "Дикі образи дикобраза"
2. Дайте відповіді на запитання:
- Де відбувалися казкові події?
- Про кого розповідається у казці?
- До кого звертався дикобраз?
- Як був одягнений дикобраз на початку казки, а як - у кінці?
- Які образи і від кого отримав дикобраз? Знайдіть у тексті речення, які підтверджують це.
- Чого вчить ця казка? На які важливі проблеми вказує?
- Які б поради ви дали всім героям казки?
- Чи підходить прислів'я "Гостре словечко - ранить сердечко" до головної думки твору? Адже словом можна завдати іноді більшого болю, ніж руками. І саме після кожної образи у дикобраза від болю виростали голочки. І тепер саме голки довжиною до 30 см є захистом тварини від ворогів.
Домашнє завдання: читати і переказувати казку, характеризувати героїв.
Українська мова
Тема уроку. Закріплення знань про слова, що означають кількість предметів - числівники.
1. Каліграфічна хвилинка
2. Працюємо за підручником ст. 32-33
3. Письмово вправи 3-5, усно вправа 6
Домашнє завдання: ст. 34-36 (друк. зош.)
Математика
Перегляньте відеопояснення уроку (зверніть увагу - у презентації 3 слайди, тобто 3 частини відео, переклацуйте почергово)
Немає коментарів:
Дописати коментар