неділя, 28 лютого 2021 р.

Понеділок 1 березня

ЯДС

- Діти, от і настала весна. Сьогодні 1 березня і це наш 7-мий місяць у другому класі. Він точно буде неймовірно цікавим. Чому? Тому, що місяць присвячений винаходам! А що може бути цікавішим за неймовірні ідеї, які повністю змінили життя людства, зробивши його зручнішим і цікавішим? Як винаходи змінили наше життя, чи можна обійтися без них та як вони можуть нам допомогти? Відповіді на ці та інші запитання ви дізнається вже цього місяця!
    Отже тема місяця березня: "Ідеї-винаходи-відкриття"
  1. Як ви гадаєте, що таке винахід?
  2. Як ви думаєте, винахід може зробити будь-яка людина, чи це доступно лише обраним?
  3. Можливо, необхідно мати якісь унікальні знання?
  4. Яку освіту може мати винахідник?
  5. Скільки років має бути винахіднику?
  6. Як ви гадаєте, як виглядає типовий винахідник?
  7. Можливо, у нього є власна майстерня? Як вона може виглядати?
  8. Що саме винахідник робить у своїй майстерні?
  9. Уявіть, що ви винахідник. Що саме ви б хотіли створити?  
Ми обов'язково обговоримо ваші ідеї на нашій першій ранковій зустрічі у школі!

- Діти, телеканал "ПЛЮС ПЛЮС" створив для вас унікальний проект під назвою «Світ чекає на відкриття». В кожній серії пізнавального проекту діти дізнаються щось нове і цікаве про цей світ. Даю вам посилання, там декілька сезонів. Я впевнена, буде цікаво!

ЯДС

Повторюємо тему "Тварини навесні" і працюємо у зошиті на відповідних сторінках.

Читання

Тема уроку. В. О. Сухомлинський "Мишків велосипед"

Девіз сьогоднішнього уроку читання - "Дружбою ми здружені".
- Діти, що таке дружба?
  Дружба - це приязні стосунки, що засновані на взаємній допомозі. Повазі, спільності інтересів, смаків, поглядів, життєвих цілей. Це  активна зацікавленість одне в одному. 

- Що треба робити, щоб у вас було багато друзів?

  • Ніколи не груби своїм товаришам.
  • Не називай образливими словами. Не давай прізвиськ.
  •  Не прагни вдарити чи штовхнути когось.
  • Не забувай вітатися з усіма товаришами, навіть з наймолодшими. Дружити потрібно і з малюками, і з дорослими, і з хлопчиками, і з дівчатками.
  •  Якщо образився ти – спробуй  якнайшвидше забути і пробачити. Не злися.
  • Якщо твій друг просить у тебе подивитися будь-яку іграшку, книгу, не відмовляй йому. Не скупися!
  • Якщо ти взяв у друга річ, поводься з нею акуратно і не забудь повернути її вчасно.
Відгадайте загадку.

У нього є два колеса
І є сідло на рамі.
Є дві педалі унизу,
І крутять їх ногами.
(Велосипед)

- Сьогодні ми будемо читати оповідання Василя Олександровича Сухомлинського "Мишків велосипед". 

1. Пригадаємо біографію В. О. Сухомлинського.

    Народився Василь Сухомлинський у селі Василівка Кіровоградського району в незаможній сім’ї. Батько працював столярем і теслярем, майстрував колеса і музичні інструменти. Мама, Оксана Юдівна, працювала у колгоспі, а зимовими вечорами сиділа над своїм шитвом і розказувала дітям казки, цікаві історії, читала книжки. Пізніше Василь Олександрович писав: "Я не відчував би всієї краси літнього світанку в селі, якби в далекому дитинстві мене не вразили до глибини душі прочитані матір'ю слова Шевченка "Тихесенько вітер віє, степи, лани мріють, між ярами, над ставами верби зеленіють...". А брат Василя Олександровича Сергій згадував: "Батько і мати наші були від природи народними педагогами... В сім'ї завжди було взаємне довір'я, повага до старших, праця... Я ніколи не бачив, щоб батьки марнували час, пам'ятаю їх завжди в роботі". І дітей вони залучали до праці, навчали старанності та сумлінності, вчили їх добру, чесності, людяності. У родині, крім Василя, було ще троє дітей – Іван, Сергій і Меланія. Всі вони стали вчителями. 
    Василь Сухомлинський навчався у Василівській семирічній школі, де був одним з кращих учнів. Вчився добре, старанно, любив читати, гарно малював. Щоб зібрати гроші на книги, фарби, зошити, разом з однолітками та братами ходили на Новий рік щедрувати, посівати та щедрувати, а літом працював у колгоспі. У дитячому садочку на період літніх канікул йому доручали бути помічником вихователя. Він доглядав малюків, розповідав їм казки, читав книжки, проводив веселі ігри. Тому і його вибір професії був не випадковий. 
    Василь Олександрович Сухомлинський – великий педагог, мудрий учитель, талановитий письменник. Написав багато казок для дітей, був директором Павловської школи, 35 років пропрацював у сфері освіти. 2 вересня 1970 року Василь Олександрович Сухомлинський помирає, але його внесок у життя та його твори залишаться назавжди. Василь Олександрович Сухомлинський написав 48 монографій, понад 600 статей, 1500 оповідань і казок для дітей. Його книги виходили і виходять масовими тиражами в багатьох країнах світу (Росії, Німеччині, Японії, США, Канаді, Китаї та ін.). У його палкому серці жила велика доброта та любов до всього світу. Він не лише навчав, а й прищеплював кожній дитині найкращі людські якості, виховував доброту, чуйність, людяність, патріотизм, любов до батьків, до людей і до рідної землі. Про себе писав: «Що було найголовнішим у моєму житті? Без роздумів відповідаю: любов до дітей!»

2. Самостійне читання оповідання "Мишків велосипед" на ст. 36-37 підручника.

Чи сподобалося вам оповідання?
- Який настрій воно у вас викликало?
- Яка картина з’явилася у вашій уяві, коли ви читали? 

3. Повторне виразне читання вголос для дорослих.

4. Робота над текстом:

Як ви думаєте, які з  цих слів характеризують Мишка: щирий, товариський, скупий, жадібний, подільчивий,добрий, нещирий, недобрий?

- Чого боялася мати Мишка?

- Хто з твоїх знайомих подібний до хлопця?

- Яка головна думка оповідання?

- Діти, давайте жити за правилом "Щасливо там жити - де вміють дружити".


Українська мова

Тема уроку. Досліджуємо питальні речення


Математика

Тема уроку. Додаємо і віднімаємо числа частинами.


Немає коментарів:

Дописати коментар