понеділок, 1 березня 2021 р.

Вівторок 2 березня


Читання

Віктор Васильчук "Подружилися" (ст. 38 підручника)

1. Читання оповідання мовчки. Приготуйтесь до тестування.
             1.   Хто головні персонажі оповідання?

 § Хлопчик, собачка і кролик.

 § Хлопчик, кошеня і зайчик.

 § Дівчинка, котик і кролик.

2.    Яка кличка була у котика?

§ Мурчик

§ Васько

§ Пушок

 3.  За якою пташкою вранці ганявся котик?

 § Синичка

 § Горобчик

 § Ластівка

 4.   Як звали хлопчика?

 § Микита

 § Михайлик

 § Миколка

 5.  Куди хлопчик посадив розбишаку?

 § У будку до собаки 

 § У коробку 

 § У кошик 

 § У кролячу клітку

6.  Що робив котик у клітці?

§ Бавився вушками кролика.

§ Вмивався.

§ Грався своїм хвостиком.

§ Грався хвостиком кролика.

 § Дряпав кролика.

 7.   Яке слово пропущене в реченні?

А той від задоволення аж очі …...

 § відкрив

 § примружив

 § закрив

 8.  Що робив котик після знайомства з кроликом? Обери всі правильні відповіді.

 § Жалібно нявчав біля клітки.

 § Сидів цілими днями біля клітки.

 § Чекав, поки кролик прокинеться.

 § Бив лапкою по клітці.

 § Чекав, поки кролик вийде погратися.

2. Повторне читання вголос.

В.О. Сухомлинський "Весняний вітер" (ст. 39 підручника)

- Діти, усе своє життя Василь Сухомлинський присвятив педагогіці. Він навчав дітей мислити, відчувати, творчо сприймати навколишній світ.

Василь Олександрович вважав, що «джерелом дитячого розуму» є природа, тому створив Школу під Голубим Небом. Уроки для своїх вихованців він часто проводив біля річки, у полі, у лісі та в інших мальовничих місцях.

Він написав понад 1200 казок, новел і легенд, і ми їх читаємо залюбки. Він написав цікаву казку «Весняний вітер», де показує як дерево прокинулося від ніжного та теплого вітру.


1. Читання оповідання напівголосно. Приготуйтесь до обговорення.

- Про яке дерево йдеться мова? Почитайте про повір'я наших предків щодо клена.

Клен - це дерево, в яке, згідно з повір’ям  древніх слов’ян, після смерті може бути  перетворена кожна людина. З цієї причини, кленове дерево не використовують на дрова, під хліб і т.д. Вважалося також, що поки господар живий, клен перед його будинком високий. Помирає людина- а разом з ним і клен.

- Про яку пору року розповідається у тексті?

- Що клен робив  взимку?

- Що йому наснилося? 

- Хто насправді доторкнувся до клену? 

- Що сказав вітер клену? 

- Звідки прилетів теплий вітер? 

- Як відреагував клен коли почув промову теплого вітру?

2. Відгадайте загадки.

1.      Вийшла звідкись гарна дівка

На ній стрічка семицвітка;

А де з річки воду брала,

Там коромисло зламала.

2.     Вранці намисто заблищало,

Всю траву воно заткало.

А пішли шукати їх вдень,

І ніяк їх не знайдем.

3.     Хмара сива увесь світ накрила.

4.     Не звір, а виє.

5.     Рукавом махнув – дерево зігнув.

6.     Хтось відкрив на небі душ,

Повно на землі калюж.

І на нас водиця ллється.

Як це явище зоветься?

7.      Пухната вата пливе кудись.

 Чим вата нижче, тим дощик ближче. 

8.      Щось на небі гуркотить,

 Наче звір страшний летить.

 Сильний дощ на землю ллється,

Звір у руки не дається.

 Очі світяться яскраво –

 Всі у дім тікайте жваво!

- До якої тематичної групи належать слова-відгадки? Так. Це - явища природи.

Домашнє завдання: читати і переказувати оповідання "Подружилися" і "Весняний вітер"


Українська мова

Тема уроку. Складаємо запитання і відповіді до них.

1. Каліграфічна хвилинка.
2. Працюємо за підручником ст. 38-39
  • вправа 1 (письмово)
  • вправа 2 (завдання внизу ст. 38 письмово)

Домашнє завдання: вправа 3 (завдання 1, 2)  

Математика

Немає коментарів:

Дописати коментар