Сьогодні я хочу поговорити з вами про транспорт.
- Які види транспорту ви знаєте?
- Які транспортні засоби ви бачили у нашому селі?
- Чи можна обійтися без транспорту?
- Як ви гадаєте, чи впливає (а якщо впливає, то яким чином?) транспорт на довкілля?
- Як зробити так, щоб транспорт був безпечним для природи?
- Де «живе» транспорт?
- Що треба робити, якщо транспортний засіб, наприклад, автомобіль, зламався?
- Для чого потрібні правила дорожнього руху?
- Які дорожні знаки ви бачили/знаєте?
- Для чого потрібен світлофор?
Перегляньте відео.
Опрацьовуємо ст. 100-101 у підручнику і сторінки з даної теми у зошиті.
Читання
- Діти, сьогодні ми продовжимо знайомитися із творчістю Сергія Пантюка і читатимемо уривки із його книги "Вінчі й Едісон". Саме сьогодні ми почали тему місяця "Рух і час", тому матеріал для читання саме в рамках тематики подорожі в часі.
2045 рік. Братики Вінчі й Едісон та їхня подруга Фійка, бешкетуючи в татовому часольоті, випадково потрапляють у далеке-предалеке минуле і прихоплюють звідти яйце трицератопса. Мрія про «домашню тваринку» збулася – але пригоди, як виявилося, лише починаються…
Повість Сергія Пантюка «Вінчі й Едісон» – дебют відомого автора в прозі для дітей – належить до жанру не фентезі, а наукової фантастики, – себто життя динозаврів описане тут без жодних вигадок, а саме так, як його уявляє сучасна наука. А ось життя юних розбишак цікаве завжди – як би в майбутньому не вдосконалювалися технології!
Один із героїв повісті вам точно прийдеться до душі. Це Трицик.
Пропоную вам послухати аудіозапис уривку, а потім самостійно прочитати ст. 102-107 нашої хрестоматії.
Українська мова
- Продовжуємо досліджувати тексти. Сьогодні будемо вчитися знаходити у них ключові (опорні) слова. У кожному тексті є такі слова, які підказують, про кого або про що розповідається.
Немає коментарів:
Дописати коментар