вівторок, 2 березня 2021 р.

Середа 3 березня

 

Читання

- Діти, сьогодні працюємо за хрестоматією і будемо читати казку Наталки Малетич "Парасолька" на ст. 68-71.


1.  Робота над загадками

       Хтось відкрив на небі душ,

Повно на землі калюж.

І на нас водиця ллється.

Як це явище зоветься? (Дощ)

       Капелюх на паличці

Несе мала Наталочка. (Парасолька)

Навіщо потрібен дощ?

- Як пов’язані між собою дощ і парасолька?

Сьогодні ми з вами прочитаємо казку сучасної письменниці Наталки Малетич «Парасолька». І дізнаємося, які пригоди трапилися із парасолькою. Навчимося виразно читати, правильно висловлювати  свої думки. 

2.  Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь про письменницю.

Наталка Малетич - про себе: "За освітою – український філолог, однак учителем не стала. Зрозуміла, що то не моє, коли третьокласники на практиці в школі поцілили мені паперовим літачком просто в лоба. Тож із дітьми більше люблю дружити, аніж їх вчити-повчати. Саме тому 10-річна донька Вікторія – моя найліпша подруга. І, до слова, ми з нею разом читаємо та обговорюємо багато дитячих книжок.

Коли не читаю книжки і не пишу про них, тоді щось вигадую сама. Донька любить читати мої казки та оповідання «свіженькими», ще з ноутбука, тому часто чую від неї перші відгуки. Саме для Вікторії було написано цикл казок, які вийшли чотири роки тому книжкою «Про Зайчика-Забудька та інші історії».
Люблю слухати класичну музику (найліпше – наживо), поезію в авторському виконанні, кататися з Вікторією на велосипеді та роликах, плавати, лежати в траві, збирати пожовкле кленове листя, дивитися на морський прибій і як тече ріка. А ще – пекти тортики. Шкодую, що не навчилася гарно малювати.
Найбільше люблю читати книжки і писати про них, тому вела впродовж останніх півроку блоґ «Читландія» – про спільне читання мам і дітей. На життя заробляю редагуванням і компонуванням новин в Інтернет-виданні ZAXID.NET."

2. Читання казки вголос.

3.  Первинне сприйняття твору

- Хто зрадів дощу?

- Яка погода була надворі?

4. Повторне читання для дорослих.

5.   Аналіз оповідання. Вибіркове читання.

- Як звали хлопчика?

- Чому він не хотів іти до школи?

- Чий голосочок він почув?

- Якою була парасолька? Прочитайте.

- Чому Марко здивувався?

- Прочитайте, чому парасолька любила дощ?

- Чи розповів хлопчик комусь про свою пригоду? Чому?

- Що сталося із парасолькою ввечері? Прочитайте.

- Як хлопчик ставився до парасольки?

- Який настрій був у парасольки? Чому?

- Чому автор назвала цей твір казкою?

- Що таке казка?

Домашнє завдання: читати і переказувати казку.

Українська мова

- Сьогодні працюємо у друкованому зошиті на ст. 44-45. Закріплюємо вміння складати запитання і відповіді до них.

Математика


Немає коментарів:

Дописати коментар