Читання
- Діти, сьогодні працюємо за хрестоматією і будемо читати казку Наталки Малетич "Парасолька" на ст. 68-71.
1. Робота над загадками
Хтось відкрив на небі душ,
Повно на землі калюж.
І на нас водиця ллється.
Як це явище зоветься? (Дощ)
Капелюх на паличці
Несе мала Наталочка. (Парасолька)
- Навіщо потрібен дощ?
- Як
пов’язані між собою дощ і парасолька?
Сьогодні ми з вами
прочитаємо казку сучасної письменниці Наталки Малетич «Парасолька». І
дізнаємося, які пригоди трапилися із парасолькою. Навчимося виразно читати,
правильно висловлювати свої думки.
2. Вивчення нового матеріалу
1. Розповідь про письменницю.
Наталка Малетич - про себе: "За освітою
– український філолог, однак учителем не стала. Зрозуміла, що то не моє, коли
третьокласники на практиці в школі поцілили мені паперовим літачком просто в
лоба. Тож із дітьми більше люблю дружити, аніж їх вчити-повчати. Саме тому
10-річна донька Вікторія – моя найліпша подруга. І, до слова, ми з нею разом
читаємо та обговорюємо багато дитячих книжок.
2. Читання казки вголос.
3. Первинне сприйняття твору
- Хто зрадів дощу?
- Яка погода була надворі?
4. Повторне читання для дорослих.
5. Аналіз оповідання. Вибіркове
читання.
- Як звали хлопчика?
- Чому він не хотів іти до школи?
- Чий голосочок він почув?
- Якою була парасолька? Прочитайте.
- Чому Марко здивувався?
- Прочитайте, чому парасолька любила дощ?
- Чи розповів хлопчик комусь про свою пригоду? Чому?
- Що сталося із парасолькою ввечері? Прочитайте.
- Як хлопчик ставився до парасольки?
- Який настрій був у парасольки? Чому?
- Чому автор назвала цей твір казкою?
- Що таке казка?
Немає коментарів:
Дописати коментар