середу, 21 квітня 2021 р.

Четвер 22 квітня

ЯДС

        Щорічно, 22 квітня люди по всій планеті відзначають День Землі. Цей день став загальнолюдським символічним святом любові та турботи за наш спільний дім. Саме 22 квітня в різних куточках земної кулі небайдужі до екологічних проблем люди проводять різні яскраві і в той же час корисні заходи, спрямовані на те, щоб у світі стало більше чистоти і відповідальності.
          В цей день кожен житель планети може внести свій маленький вклад у справу захисту та відновлення довкілля: очистити від сміття берег улюбленої річки, посадити дерево, хоча б на один день відмовитись від користуванням автотранспортом. Земля – це величезний дар, ресурси якого буде неможливо використовувати вічно. Ми не зможемо врятувати планету згадуючи про неї лише один день на рік – цього явно недостатньо. саме тому слід піклуватися про оточуюче нас середовище протягом всього року. Здавалося б, яка дрібниця в масштабах Планети – вимкнути за собою світло в кімнаті, здати макулатуру на переробку чи пройтися пішки до роботи, та саме з таких дій складаються великі справи! Уявіть – тисяча людей посадила по одному дереву – ось Вам і ліс! Мільйон людей закрутили кран, коли чистили зуби – річку врятували від пересихання. Мільярд людей вимкнули світло, виходячи з кімнати – одна ТЕС не потрібна. Саме такі справи, саме такі дрібниці допомагають нам врятувати природу Землі, зберегти добробут нашого великого спільного Дому.

         З Днем Землі!
Бережімо нашу планету!

Домашнє завдання: намалювати малюнок і надіслати мені у Вайбер до п'ятниці з теми "Земля-наш рідний дім"

Читання і українська мова

Тема: Відвідуємо музеї.
Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом.

   - Вітаю! Продовжуємо навчання. Я дуже хочу, щоб у вас протягом уроку був гарний настрій.

Тож завдання на уроці такі:
* Не просто слухати, а чути.
* Не просто дивитися, а бачити.
* Не просто відповідати, а міркувати.
* Гарно і плідно працювати.

Крок 1. Відкрий зошит і запиши:

22 квітня
Класна робота

Зз ем ля Земля ...

Сьогодні – Міжнародний День Землі.

Словниковий диктант

- Сядь рівненько, будь уважний! Приготуйся до написання диктанту!

(включи відео з диктантом)

Словниковий диктант

Сфотографуй свою роботу і пришли мені у Вайбер.

Крок 2.
- Давайте згадаємо те, що ми вчили з вами раніше. Дайте повну відповідь на питання:
1. Які типи текстів ви знаєте?
2. Яке запитання можна поставити до тексту-опису?
3. На що вказує кожне повідомлення в тексті-описі?
4. Чи можна частини такого тексту переставляти місцями?
5. Яке запитання можна поставити до тексту - розповіді?
6. На що вказує кожне повідомлення в тексті - розповіді?
7. Чи можна частини такого тексту переставляти місцями?
8. Що таке тема тексту? Мета?
9. Як визначити головну думку тексту?

Ось ми і згадали те, що вчили раніше! Якщо ти про щось забув, то треба повторити ще раз та вивчити.

Крок 3. Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу над переказом тексту за планом та опорними словами.

Крок 4. Відкрийте підручники на сторінці 71 вправа 2. Попрохайте своїх батьків 1-й раз прочитати вам текст.
- Про що розповідається у тексті?

- Ви, мабуть, зустріли в тексті незнайомі слова.
МУЗЕЙ (від дав.-гр. τὸ Μουσεῖον — «дім Муз») — культурно-освітній та науково-дослідний заклад, призначений для вивчення, збереження та використання пам'яток природи, матеріальної і духовної культури, прилучення громадян до надбань національної і світової історико-культурної спадщини.

Крок 5. А зараз прочитайте текст своїм батькам. Після читання потрібно відповісти на питання.
* Скільки назв музеїв згадується у тексті?

Крок 6. А тепер трішки поспілкуємося. Дайте відповідь на питання, знайшовши її у тексті.
1. Де можна відвідати музей?
2. Яким музеєм славиться місто Ніжин Чернігівської області?

Я для тебе підготувала цікаві відео про музеї.
Поштова станція

3. Який музей у Львові?

 (включи та подивися про нього відео)

Аптека-музей

4. А який музей у Вінниці?

 (включи та подивися про нього відео)

Музей сміття

5. У яких музеях вам доводилося бувати?
6. Що вразило, здивувало? Що ви запам'ятали?

Крок 7. - Яка тема тексту? Чого навчає нас розповідь? Доберіть заголовок до тексту, відобразивши головну тему.

Крок 8. Відкрий зошит. Запиши посередині рядка 

 Вибіркове списування
- Які слова допомогли вам визначити головну тему тексту? Випишіть опорні слова.

Крок 9
. Ви, мабуть, трішки втомилися. Відпочинемо!
(зроби фізкультхвилинку або руханку)

Крок 10. - Продовжимо працювати над текстом. На скільки частин можна поділити текст?
Прочитай своїм батькам першу частину тексту. Доберіть до неї заголовок.

В зошиті запишіть: 

Вправа 2
Назва Заголовку тексту, який ви придумали.
План (написати посередині рядка)
Далі ти будеш з нового рядка ставити цифру 1, 2, ... та з великої букви записувати заголовок кожної частини тексту.

(Аналогічно доберіть заголовок другої, третьої, четвертої частин).

Крок 11. Знайдіть та прочитайте батькам у тексті відповіді на пункт плану, в якому розповідається про...
1. Незвичайні музеї.
2. Вінницький музей сміття.
3. Аптеку-музей у Львові.
4. Музей "Поштова станція" у Ніжині.

Крок 12. Усно перекажіть батькам текст за опорними словами та планом.
- Мені теж цікаво тебе послухати! Зроби відео або аудіо запис переказу тексту та надішли мені!

Крок 13. Гадаю, що тобі сподобався урок!
Що тобі було цікавим? Про що ти хотів би ще дізнатися?

Крок 14. Домашнє завдання.

Вправа 3 ст. 72

Переглянь відео

Музей хліба у Києві

До нових зустрічей!

 














Немає коментарів:

Дописати коментар