вівторок, 15 грудня 2020 р.

Середа 16 грудня

 

Читання

- Діти, наш сьогоднішній урок читання ми назвемо уроком доброти і радості. 
1. Відгадування загадок
Хитрі очі, дві косички.

У веснянках ніс та щічки

Непосида ця мала

Називається…

Сильний, добрий, справедливий,

Біля нього ми щасливі

Знає, вміє він багато

Гордимось, бо це наш…

Він чимало літ прожив,

На повагу заслужив.

Для матусі він  - татусь,

А для мене він - …

Ніжна, лагідна і мила,

На цей світ нас народила.

Я до неї пригорнуся,

Це ріднесенька … 

З ним ніколи не сварюся,
Іграшками поділюся.
Буду з ним дружити, грати.
Познайомтесь, це мій … 

Зустрічає тут внучат

Пироговий аромат.

Пироги пекти навчуся,

Як готує їх… 

Це слово кожен знає,

Ні на що не проміняє!

До цифри «сім» додам «я» -

Що вийде?  

- Як по іншому можна назвати сім'ю?
Сьогодні будемо читати оповідання про дружну родину, яке написав всім відомий письменник, заслужений вчитель України, Василь Олександрович Сухомлинський.
Пригадайте, що ви знаєте про цю людину?
2. Опрацювання оповідання В.Сухомлинського «Таня усміхається».
- У нашому класі є діти, у яких народилися молодші братики і сестрички. Ви теж переживали такі ж емоції, як і Тимко. 
3Аналіз змісту твору з елементами вибіркового читання.

   Яка радість стала у родині Тимка?

— Як мама турбується про маленьку донечку?

— Як Тимко намагається привернути увагу сестрички?

—  Чому Тетянка не хотіла дивитися на братика?

— Хто першим побачив усмішку маляти?

— Як Тимко відреагував на усмішку?

— Що сказала мама?

— Де працював тато?

— Хто йому повідомив радісну новину?

— Який настрій після цього запанував у полі?

— Що можна сказати про відносини між рідними у цій сім’ї ?

4. Повторне читання. Приготуйтесь до гри "Так чи ні?"

  • «У Василька велика радість»

  • «… є у нього братик Максимко»

  • «Він схиляється над сестричкою, показує йому ляльку»

  • «Тимко щоранку підходить до Тетянки»

  •  «Біжи, Тимку, в поле до тата, скажи, що Тетянка плаче …»

  •  «Біжить Тимко, рукою махає»

  •  «А тато овес сіє»

  •  «У ту ж  мить очі тата стали радісні»

Якими повинні бути члени сім'ї щоб вона була щасливою?

Хай у ваших сім’ях стосунки будуть ніжними, лагідними, щирими, доброзичли­вими. Турбуйтеся про менших і старших членів сім’ї, завжди будьте чемними і вихованими дітками.
5. Опрацювання порад щодо виразного читання (ст. 56)

Українська мова

1. Переглядаємо відео

2. У робочому зошиті:
  • каліграфічна хвилинка;
  • завдання з відео
Домашня робота: списати лічилку "Сім" на ст. 55 (стара читанка)

Математика

1. Усний рахунок з бджілкою
2. Каліграфічна хвилинка:
- З якої букви починається назва нинішньої пори року? На яку цифру схожа ця буква? Яке число отримаємо, якщо запишемо цю цифру двічі? Запишіть ці числа у каліграфічній хвилинці.
3. Математичний диктант:
4. Опрацьовуємо ст. 62:
№1 - усно
№2, 3 і 4 - письмово. Задача - скорочений запис, розв'язання, відповідь. Розв'язуємо зручним способом.










Немає коментарів:

Дописати коментар