ЯДС
Тема уроку: Що - з чого
1. Опрацьовуємо ст. 66-67 підручника.
2. Переглядаємо презентацію.
3. Робота у друкованому зошиті на відповідних сторінках.
Читання
- Діти, сьогодні ми продовжимо опрацьовувати художні
твори про найдорожчих нам людей.
1. Опрацювання вірша Володимира Лучука "Тільки мама"
- Мама - порадниця і рятівниця, її сердечність, ніжність,
душевна теплота - особливі. Таких немає ні в кого. Материнська любов не знає меж. Вона довічна, непідкупна, істинна. Скільки років нам би не було - десять, двадцять, тридцять чи сорок, - ми для неї залишаємося дітьми.
2. Робота з рубрикою «Зверни увагу на такі позначення» на
с. 56
3. Читаємо вірш самостійно.
- Назвіть дійових осіб.
- Як
мама питає, сварить, будить?
- Доберіть синоніми до слова лагідно. (Ніжно, ласкаво)
- Як треба читати слова мами? дитини?
4. Робота над прислів’ями (с. 57)
Прочитайте прислів’я, поясніть їх значення.
5. Опрацювання
усмішки «Приховала» (з народного)
- Між ким відбувається розмова?
- Як слід читати слова мами? донечки?
6. Опрацювання
вірша Галини Могильницької «Бабусина радість»
(ст. 58)
- Відгадайте загадку.
Є голубонька рідненка-
Добра,мила і старенька.
Я ніколи не журюся,
Бо у мене є …
7. Читання вірша самостійно.
- Чому вірш має таку назву?
- Хто головний герой вірша?
- Як хлопчик допомагає бабусі?
- Із чим поетеса порівнює хлопчика?
Українська мова
- Діти, сьогодні на уроці української мови ми будемо працювати у зошитах з розвитку мовлення. Але перш, ніж почати нашу роботу, перегляньте презентацію.
Тема уроку розвитку мовлення №9 "Руда хитрунка"
Переглядаємо відеоурок
А зараз перегляньте презентацію, як дітки трішки старшого віку описують звірят.
Немає коментарів:
Дописати коментар