середа, 16 грудня 2020 р.

Четвер 17 грудня

 

ЯДС

Тема уроку: Що - з чого

1. Опрацьовуємо ст. 66-67 підручника.
2. Переглядаємо презентацію.

3. Робота у друкованому зошиті на відповідних сторінках.

Читання

- Діти, сьогодні ми продовжимо опрацьовувати художні твори про найдорожчих нам людей.
1. Опрацювання вірша Володимира Лучука "Тільки мама"
Мама - порадниця і рятівниця, її сердечність, ніжність, душевна теплота - особливі. Таких немає ні в кого. Материнська любов не знає меж. Вона довічна, непідкупна, істинна. Скільки років нам би не було - десять, двадцять, тридцять чи сорок, - ми для неї залишаємося дітьми.
2. Робота з рубрикою «Зверни увагу на такі позначення» на с. 56

3. Читаємо вірш самостійно.
- Назвіть дійових осіб.
- Як мама питає, сварить, будить?

          - Доберіть синоніми до слова лагідно. (Ніжно, ласкаво) 

          - Як треба читати слова мами? дитини?

4. Робота над прислів’ями (с. 57) 
Прочитайте прислів’я, поясніть їх значення.
5. Опрацювання усмішки «Приховала» (з народного)
Між ким відбувається розмова?
Як слід читати слова мами? донечки?
6. Опрацювання вірша Галини Могильницької «Бабусина радість» 
(ст. 58)
- Відгадайте загадку.

Є голубонька рідненка-

Добра,мила і старенька.

Я ніколи не журюся,

Бо у мене є … 

7. Читання вірша самостійно. 

- Чому вірш має таку назву? 

- Хто головний герой вірша?

Як хлопчик допомагає бабусі?

Із чим поетеса порівнює хлопчика?

Українська мова

- Діти, сьогодні на уроці української мови ми будемо працювати у зошитах з розвитку мовлення. Але перш, ніж почати нашу роботу, перегляньте презентацію.

Тема уроку розвитку мовлення №9 "Руда хитрунка"
Переглядаємо відеоурок
А зараз перегляньте презентацію, як дітки трішки старшого віку описують звірят.

Немає коментарів:

Дописати коментар