неділя, 6 грудня 2020 р.

Понеділок 7 грудня

ЯДС

Тема: Добро і зло  

- Діти, наш новий робочий тиждень ми розпочнемо із дуже важливої теми. Сьогодні на уроці ми будемо говорити про добро і зло. Спробуємо з’ясувати значення цих  протилежних понять і визначити, що потрібно робити людині, щоб терези життя схилялися на сторону добра. Я постараюся на уроці переконати вас у тому, що людина має бути доброю. Людина прийшла у цей світ, щоб творити добро.

1. Перегляньте презентацію. Попрацюйте над завданнями.


Читання

- На уроці читання ми будемо мандрувати у казку з українською дитячою письменницею Наталією Забілою. Це 8 тема уроку позакласного читання.

Давайте пригадаємо, як називаються казки, складені народом? (народні). Ми читали на попередніх уроках казки різних народів.

А як називаються казки, написані письменником? (літературні)

Перша літературна казка, яку будемо читати сьогодні - "Про півника та курочку і про хитру лисичку" (ст. 58-61)

1.Читання мовчки. Приготуйтесь до тестування.
* Чому півник та курочка пішли мандрувати по світу
А) їх вигнали з дому;
Б) їм набридло сидіти вдома.

*При зустрічі з зайчиком і білочкою півник
А) зрадів;
Б) злякався;
В) здивувався.

* Запросивши півника і курочку до себе в гості лисичка подумала «Це ж мені буде добрий   
А) обід;
Б) друг;

* Коли півник виглянув на подвір’я то побачив
А) куряче пір’я;
Б) куряче яйце.

2. Словникова робота
    « Довідкове бюро»
Зухвалі звірі – ті , що впевнені в собі.
Кислички – дикі, кислуваті яблука.
Не ймуть йому віри – не вірять, переконані в своїй правоті.
Рясноцвітні  мурави – різнобарвні трави.

3. Повторне читання, переказування, відповіді на питання. 

Українська мова

Закріплюємо вміння визначати звук [й] у словах.

1. Каліграфічна хвилинка: прописуємо рядок букви Й й 
2. Робота за підручником ст. 86-87
  • вправа 4 і 5 письмово 
  • вправа 6 ст. 87 усно

Домашнє завдання: вправа 7 ст. 87. Списати текст, виправивши помилки (їх дві - під'їзду та гороб'ячих)  

Математика

Тема: Виконуємо дії з величинами

1. Перегляньте відео
У робочому зошиті:
  • каліграфічна хвилинка;
  • №1, 2, 3 і 5 письмово; №4 розібрать усно по відео.
Запис задачі №5: скорочений запис, розв'язання, відповідь. 

Домашнє завдання: ст. 51 (друк. зошит)

 





Немає коментарів:

Дописати коментар