ЯДС
Тема: Добро і зло
- Діти, наш новий робочий тиждень ми розпочнемо із дуже важливої теми. Сьогодні
на уроці ми будемо говорити про добро і зло. Спробуємо з’ясувати значення
цих протилежних понять і визначити, що
потрібно робити людині, щоб терези життя схилялися на сторону добра. Я постараюся на уроці
переконати вас у тому, що людина має бути доброю. Людина прийшла у цей світ,
щоб творити добро.
1. Перегляньте презентацію. Попрацюйте над завданнями.
Читання
- На уроці читання ми будемо мандрувати у казку з українською дитячою письменницею Наталією Забілою. Це 8 тема уроку позакласного читання.
Давайте пригадаємо, як називаються казки, складені народом? (народні). Ми читали на попередніх уроках казки різних народів.
А як називаються казки, написані письменником? (літературні)
Перша літературна казка, яку будемо читати сьогодні - "Про півника та курочку і про хитру лисичку" (ст. 58-61)
1.Читання мовчки. Приготуйтесь до тестування.
* Чому півник та курочка пішли мандрувати по світу
А) їх вигнали з дому;
Б) їм набридло сидіти вдома.
*При зустрічі з зайчиком і білочкою півник
А) зрадів;
Б) злякався;
В) здивувався.
* Запросивши півника і курочку до себе в гості лисичка подумала «Це ж мені буде добрий
А) обід;
Б) друг;
* Коли півник виглянув на подвір’я то побачив
А) куряче пір’я;
Б) куряче яйце.
2. Словникова робота
« Довідкове бюро»
Зухвалі звірі – ті , що впевнені в собі.
Кислички – дикі, кислуваті яблука.
Не ймуть йому віри – не вірять, переконані в своїй правоті.
Рясноцвітні мурави – різнобарвні трави.
3. Повторне читання, переказування, відповіді на питання.
Українська мова
Закріплюємо вміння визначати звук [й] у словах.
1. Каліграфічна хвилинка: прописуємо рядок букви Й й
2. Робота за підручником ст. 86-87
- вправа 4 і 5 письмово
- вправа 6 ст. 87 усно
Домашнє завдання: вправа 7 ст. 87. Списати текст, виправивши помилки (їх дві - під'їзду та гороб'ячих)
Математика
Тема: Виконуємо дії з величинами
1. Перегляньте відео
У робочому зошиті:
- каліграфічна хвилинка;
- №1, 2, 3 і 5 письмово; №4 розібрать усно по відео.
Запис задачі №5: скорочений запис, розв'язання, відповідь.
Немає коментарів:
Дописати коментар