вівторок, 1 грудня 2020 р.

Середа 2 грудня



Читання

Тема: Урок позакласного читання. Македонська народна казка "Лисиця, півень і одуд" (1 частина)



1. Читаємо казку напівголосно.
2. Пригадайте, до якої казки, яку ми вже читали у школі, подібна ця казочка?
3. Дайте відповіді на питання на ст. 54
4. Перечитуємо казку і переказуємо.

Математика

- Діти, сьогодні на уроці математики ми будемо вчитися розв'язувати складені задачі двома способами. А героями наших задач будуть дуже цікаві тварини - мешканці далекої крижаної Арктики та Північного Полюсу - тюлені, моржі, пінгвіни та нерпи (це унікальний різновид тюленей).








1. Робота за підручником ст. 54 №2



- Це складена задача на знаходження суми. Розгляньте уважно скорочений запис і схеми. 
Давайте виділимо першу просту задачу, яка буде першою дією у розв'язанні: Скільки тюленів відпочивало на кризі? Роздивіться верхню схему і нижній блакитний трикутник.
1). 11-3=... 
Міркуємо далі ( виділяємо другу просту задачу, яка буде другою дією): Скільки всього тварин було на кризі? 
 Роздивіться нижню схему і верхній рожевий трикутник.
2) 11+...=...( т.)
Відповідь:  
А тепер складемо вираз для запису розв'язання задачі, як вчили вчора на уроці: 11+(11-3)=


2. Робота у робочому зошиті

  • каліграфічна хвилинка: запишіть через клітинку числа вісімдесят шість, дванадцять, вісім, сорок чотири, п'ятдесят. (підкресліть олівцем однією рискою десятки, двома рисками - одиниці) 
  • записати задачу №2 (скорочений запис, розв'язання по діях і відповідь

3. Робота за підручником ст. 54 ( №3). Перегляньте відео.

4. Робота у друкованому зошиті ст. 49. Перегляньте відео.


Домашнє завдання: №1 ст. 54 


Українська мова

Тема уроку: Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі     

- Діти, пригадаємо, як на письмі позначається м'який подовжений приголосний звук? (двома буквами: нн тт сс лл )
Як подовжений звук позначається у схемі? ( = : ) 
Як переносяться такі слова?  (двома способами: жит-тя або жи-ття)
1. Відкрийте робочі зошити і після дати та класної роботи запишіть слова:
Каміння, життя, вишня, малювання, гілля, обличчя.
Підкресліть "зайве" слово. Доведіть свою думку.
2. Опрацьовуємо вправи 4, 5, 6 на ст. 84 підручника.

Домашнє завдання: ст. 57, 58 (друк. з.)  








Немає коментарів:

Дописати коментар