Читання
Тема: Урок позакласного читання. Македонська народна казка "Лисиця, півень і одуд" (1 частина)
1. Читаємо казку напівголосно.
2. Пригадайте, до якої казки, яку ми вже читали у школі, подібна ця казочка?
3. Дайте відповіді на питання на ст. 54
4. Перечитуємо казку і переказуємо.
Математика
- Діти, сьогодні на уроці математики ми будемо вчитися розв'язувати складені задачі двома способами. А героями наших задач будуть дуже цікаві тварини - мешканці далекої крижаної Арктики та Північного Полюсу - тюлені, моржі, пінгвіни та нерпи (це унікальний різновид тюленей).
1. Робота за підручником ст. 54 №2
- Це складена задача на знаходження суми. Розгляньте уважно скорочений запис і схеми.
Давайте виділимо першу просту задачу, яка буде першою дією у розв'язанні: Скільки тюленів відпочивало на кризі? Роздивіться верхню схему і нижній блакитний трикутник.
1). 11-3=...
Міркуємо далі ( виділяємо другу просту задачу, яка буде другою дією): Скільки всього тварин було на кризі? Роздивіться нижню схему і верхній рожевий трикутник.2) 11+...=...( т.)
Відповідь:
А тепер складемо вираз для запису розв'язання задачі, як вчили вчора на уроці: 11+(11-3)=
А тепер складемо вираз для запису розв'язання задачі, як вчили вчора на уроці: 11+(11-3)=
2. Робота у робочому зошиті
- каліграфічна хвилинка: запишіть через клітинку числа вісімдесят шість, дванадцять, вісім, сорок чотири, п'ятдесят. (підкресліть олівцем однією рискою десятки, двома рисками - одиниці)
- записати задачу №2 (скорочений запис, розв'язання по діях і відповідь)
3. Робота за підручником ст. 54 ( №3). Перегляньте відео.
4. Робота у друкованому зошиті ст. 49. Перегляньте відео.
Домашнє завдання: №1 ст. 54
Українська мова
Тема уроку: Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі
- Діти, пригадаємо, як на письмі позначається м'який подовжений приголосний звук? (двома буквами: нн тт сс лл )
Як подовжений звук позначається у схемі? ( = : )
Як переносяться такі слова? (двома способами: жит-тя або жи-ття)
1. Відкрийте робочі зошити і після дати та класної роботи запишіть слова:
Каміння, життя, вишня, малювання, гілля, обличчя.
Підкресліть "зайве" слово. Доведіть свою думку.
2. Опрацьовуємо вправи 4, 5, 6 на ст. 84 підручника.
Домашнє завдання: ст. 57, 58 (друк. з.)
Немає коментарів:
Дописати коментар